Sanningar, pinsamma och mindre pinsamma.

 
 
Jag har en fet crush på Tom Cruise, och det är inte bara för att jag såg han på bio igår. Älskar han i varenda film jag sett med han i. Det pinsamma i det är väl att han är i princip lika gammal som mor min... Men who cares? Jag vill ha han ändå...
 
För några år sedan så tyckte jag det var sjukt pinsamt att äta banan offentligt, och ja anledningen kan vissa tänka ut själva, för det är för pinsamt att säga.
 
Innan jag blev superfan av Justin Bieber så avskydde jag honom till 100%, jag hade bara lyssnat på One Time och den låten är ingen favorit. Den är bara bra i akustisk version.
 
Även ifall jag lyssnar på artister som One Direction, Justin Bieber, Westlife osv. så brinner mitt hjärta för rock. Och då snackar vi inte om ren hårdrock som bara är oljud, det spyr jag åt. Men ren rock det som var under de tidigare årtionden. Så som musiken i Rock of Ages igår var till exempel. ---> LÄNK HÄR <---
 
Visst hade det varit trevligt att bli prinsessa? Fast när alla var i den åldern att dom ville bli det, då ville jag bli polis, men när jag fick reda på att man var tvungen att skjuta folk då var jag mer åt prinsess hållet i alla fall.
  
När jag är ensam hemma så blir det rockkonsert, höjer volymen i antingen hörlurarna eller i högtalarna. Sjunger för full hals och dansar runt som en galning. Luftgitarr, lufttrummor, luftmikrofon haha. Men det är väl något alla gör? Hoppas jag haha...
  
Jag kan nog vara en av de lataste människorna på planeten. Men det är ju ingen hemlighet. Jag ansér att det finns saker som är mycket roligare än att träna och gå på diet. Jag äter hellre chips och ser på en film en regnig kväll än att dra till gymmet och skaffa "beachkroppen" alla pratar om!
  
Oj vad intressant eller? Det spårade ut vid åttonde punkten och neråt haha så det ligger i utkast eftersom det inte var personliga sanningar och var olämpligt pågrund av hur mitt humör blev. Kanske diskussion i något inlägg vem vet?  
MMS 2012-06-18
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback